soon soon soon,

sitter och laddar ner, ja laddar ner ooh farligt värre, det senaste oth avsnittet. hur kunde jag glömma av att ladda ner det i måndags? kvällen ska spenderades i sängen framför oth lite senare. ska först kolla färdigt på criminal  minds, och även läsa lite av den skiten jag skulle läsa av.. och stänga av lite saker som finns där i omvärlden.
annars spenderades dagen inne i sthlm central, där vi åt på mitt favoritställe - men viktigaste personen som jobbar där är fortfarande i grekland på obestämd tid, obestämd tid är väl typ max 2 månader? hur länge kan obestämd tid egentligen vara? helt insaine! hur som haver, karina bokade in sin londonresa (fanvadbradetskabli)
och nu bestämdes en fika med andreas, var typ 5 år sen jag träffa honom. sjukt läskigt. ska bli jävligt trevligt att träffa honom dock :-)

usch, it's hurts when some people never change.
'dead girls don't say no'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0