but at least, now you smile more often.


melisa när hon verkligen är som bäst, mitt i feberyran, där bosniska låttexter skrivs om till egna texter, där man skrattar i all ensamhet i en helt tom lägenhet där ingen annan förutom hon och hennes study of language bok hänger fram tills sent på kvällen.
har nu läst 3 kapitel av 10. känns sådär med tanke på att jag suttit sen kl 18.00 och försökt plugga, den första timman gick sådär, den andra timman sov jag bort, den tredje timman åt jag bort och tittade på family guy, den fjärde timman feberyrade jag och skrev låttexter och fotade mig själv, sen började jag läsa. och om jag lyckades läsa ca 2 kap på 1 timma så bör jag väl lyckas med att läsa färdigt allting imorgon på ca 5 timmar. It's gonna be a tough day tomorrow aswell.

dank je wel for me. now it's time for something else. something a bit better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0