f.u.c.k

jag hatar den här känslan, den säger mig att något inte är helt korrekt. och jag önskar att den inte fanns.
nästa helg som skulle bli en så bra helg, en helg som jag väntat på och längtat efter blir nu helt förstörd, två tentor på två dagar? fan dom är helt inkapabla till att göra något gott på min skola känns det som, de är fullt medvetna om tentan som är på fredagen, varför isf sätta en tenta på lördag morgon dagen därpå? varför inte vänta två veckor åtminstone? så man får lite andrum.
självklart måste mitt korkade arsle göra ännu en omtenta. och det är galet mycket press på mig att jag måste lyckas, annars blir det ingen skola till hösten. så självklart är hjärnan sönderstressad och jag utbrister i små skrik med jämna mellanrum, eller manliga hemska stön bättre sagt.
fan.
det ska dock bli skönt att rensa skallen imorgon, käk och mys på stan med älskade bästis gör susen för de flesta problem man har här i livet.


jag vet, jag vet, jag lägger bara upp bilder på mig själv.. men wtf, jag är ju så jävla snygg - hur skulle man kunna låta bli? imorgon kommer jag nog vara skadligt snygg. de kör vi på. nu ska jag sova, förhoppningsvis med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0