idag.



jag och mina fula röda solglasögon på väsby station idag njöt rätt fullt ut av solen som värmde såpass mycket att jag inte behövde ha jacka, utan enbart kavaj och linne på mig, idag.
började dagen med en mysig lunch med älsklingsmikael i väsby och en promenad hem till han där vi satt och prata en stund om allt och inget. därefter åkte jag hem till bästis, vi spenderade några timmar med o prata och åt mat från älskade pizzerian i sigtuna. vad jag saknar den och eyup! haha.
sen åkte jag hem till färdiglagad mat och kall cola, mumma. sen kom älskade bror och nu sitter dom två som två idioter och spelar något fjantigt fotbollsdatorspel.
hahah "instructions", vissa människor är bara fruktansvärt fruktansvärt söta med deras planer och allt det där.
nu ska jag gå och fisa bort lite magsmärtor.
jag hatar att vara såhär tom på ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0