njuter,

idag är vädret sjukligt underbart och jag har en bra dag. än så länge iaf! har städat undan lite skit här hemma så det, bortsett från allt damm o skit som behöver dammsugas bort, kan se ut som en någorlunda ok lägenhet. hoppas på att kusin kommer hem snart, så att jag kan be honom fixa den där galet goda röran han gjorde härom dagen. ska fanimej ringa och be om den snällt via tel! höhö.
har hittills även sjungt med i lama kärlekslåtar och rökt lite för många cigg på balkongen, fick även trevliga nyheter om att en gammal barndomsvän/avlägsen släkting mer än gärna vill komma och hälsa på. så någon helg snart får man ta o fixa det! vad mer händer? inget speciellt faktiskt. jag bara njuter av dagens känsla. och ska fortsätta göra det ihop med mariokart fram tills m kommer hem, då ska vi iväg o sola. var nog ett år sen eller liknande jag gjorde det, men ser så fruktansvärt blek och tråkig ut och pallar inte sminka mig varje dag, så solning ska jag återuppta i think. sen är det dessutom bland det skönaste som finns att ligga i ett varmt solarium och bara stekas ihjäl av värmen, rumpsvett, ryggsvett och all form av svett som bildar en mysig liten pöl under en också. sen att jag gärna somnar i ett solarium pga den underbara värmen.
wosh idag har jag för övrigt även rakat benen för första gången på ca en månad, kunde lätt ha misstagits för mansben så hårigt som det var. men nu är det trevligt att ta på mig själv igen.
annars var min första ensamma natt på en evighet väldigt trevlig.

även dagar som denna längtar man lite extra mycket till sommaren, även om den i år förmodligen inte kommer spenderas i bosnien bjuder jag på lite bilder från en väldigt trevlig kväll/natt från bosnien förra året.



det började som en trevlig kväll ute på krogen, men avslutades vid sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0