SJÄLVKLART

blev jag också sjuk, legat i sängen hela förmiddagen. kom precis hem från att ha hämtat skitungen från dagis. jag får dock inte leka lika mycket med han utifall jag har något virus som kan sprida sig till honom.. tråkigt nog! och tråkigt att jag blev sjuk ja för annars hade vi kanske gått ut ikväll. men nu blir det ju icke så.
istället drar vi och bowlar och tar en öl eller två bara. minst lika mysigt det med.
och igår hade jag nog en tillräckligt bra dag för o täcka över de faktum att jag är sjuk nu, amsterdam är galet fint och galet bra att åka dit med rätt sällskap.
Det absolut bästa jag fick reda på är att man kan ta ett tåg för typ 50-70 euro för tur och retur resa till Paris. Funderar lätt på att skrapa ihop lite pengar till min födelsedag och tvinga Amir o vara ledig då med och åka till Paris.

För övrigt så sa jag att vi skulle åka rhiska och det gjorde vi, sjukt kul men jävligt läskigt för mig som blev rädd för varenda cyklist och varenda bil som mötte oss på vägen. Och varenda moppe, och det var en hel del ska ni veta!
Nej, nu måste jag springa. Vill inte åka hem på söndag. Fan då..
Det känns som att man inte har så jävla mycket mer än massa jävla skolarbeten att hämta där just nu ändå så. Blöh, studieuppehåll och stanna i Holland? Jatack.


Kommentarer
Postat av: Melesch

Inte så att jag vill vara sån, men dammit, Melisa... RIKSHA* k innan sh-ljudet. Och jo, du borde komma hem... Jag saknar dig. :(

2010-04-04 @ 02:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0