sol.



solen skiner som fan nu för tiden och det är fruktansvärt underbart. jag njuter till fullo. det känns som att man kan leva lite igen, som att man kan andas normalt.
och det är nu osäkerheten sätter igång - är det de här jag vill? nu blir ju allt helt plötsligt väldigt verkligt. och vi alla vet att jag är en person som gillar när saker är overkliga. det är då jag trivs bäst, för då behöver man inte ta tag i dem, inte på riktigt iaf. och jag är en människa som gillar när man inte behöver riktigt ta tag i saker eller ta egna beslut utan låta tiden avgöra vilket beslut som behöver tas eller inte tas. dumt formulerat men ni förstår grejen.
jag funderar på när jag ska ha min semester, vart jag ska ha min semester, hur länge ska jag ha semester? har jag råd med semester? alla saker spelar roll och det stör mig så mycket att man inte kan leva dag för dag och ta dagen som den kommer, utan jag behöver planera tre månader framåt NU.
fan, det är nu tvivlet kommer in och jag ställer mig själv frågan vad fan jag håller på med, vad fan är min grej? varför kan jag inte bara sluta påbörja nya saker hela tiden, varför måste jag ständigt hitta på nya planer, nya idéer, nytt allting. kan jag aldrig luta mig tillbaka och njuta av det "gamla vanliga"?
Mycket står på spel och jag fick precis panik och vet inte riktigt hur jag ska flytta mina gubbar..
Ska lägga ner dom tankarna åt sidan nu och ta mig ett glas kall cola och kanske äta upp maten från igår. det är ju så jävla gott. Och därefter en då behövlig cigg på balkongen.
Den här dagen har varit en bra dag, har umgåtts med min bror och pratat massor med min bror. det behövdes. han är bra min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0