tonight,

funderar på att borsta mitt ruffsiga hår och ta mig till affären, köpa godis, cola och diverse andra godsaker för att sen sätta mig och rätta ca 27 st stenciler. So much fun!
Lektionen utan lärare idag gick rätt bra, de gjorde stenciler jag hjälpte till när de väl behövde hjälp - hur bra jag än är på att ge hjälp när det kommer till grammatik I have no idea jag gjorde mitt bästa hur som helst, sen lekte vi en lek och de blev sura för att det alltid blev orättvist. Typiskt 13åringar dvs.
Utöver det har jag legat i soffan och sovit, igen. Jag och ermin har en väldigt intressant vardag dessa dagar, komma hem från jobb/praktik, däcka i soffan i 3-4 timmar och sen upp o göra absolut ingenting. Imorgon är jag ledig från praktiken. Då ska det tvättas och massa sånt.
Just nu sitter jag och tittar på Vampire diaries och ler åt hur kära de är, väldigt sött. Men ska väl ta o röra på mig då, vill man ha cola så får man väl fan ta o flytta på sig, det är inte direkt som att någon kommer att flyga hit med den ikväll direkt.
Ne nu börjar kl redan bli 9 så det är väl dags antar jag. Om jag ska göra något mer trevligt ikväll än enbart rätta stenciler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0