va fan hände?

igårkväll var helt sjukt roligt. och det var så underbart att träffa bästis igen. speciellt igår då hon fixade fram gratis alkohol och garderob till oss! haha. snygg som fan är hon. och skönt o se henne le på de sättet igår igen.
kvällen skulle ju vara ett par drinkar eller något sånt då varken hon eller jag hade mycket pengar att slösa, men som det alltid blir när melisa börjar dricka mer o mer, så utöver alla fina cider blev de även en shot varenda gång. och runt 2 slog allting självklart till. wosh, vid 3 fick taxichauffören stanna mitt ute på motorvägen för att melisa skulle spy. Oj vad länge sen det var man var så full. så dagen idag har gått ut på att ligga i bästis säng och inte orka flytta på sig, samt ligga i soffan här hemma och att laga middag till mig själv. ikväll är jag dessutom ensam hemma, så det ska bli skönt att njuta av mitt egna sällskap för första gången på en evighet, kusin är i västerås och m sover borta.

nu ringde elma, så nu ska jag ta en cigg och sen prata med henne lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0