designercola ;-)

Nu är jag hemma från jobbet.
Vart på skapligt humör hela dagen, men när jag slutade så kändes det verkligen som att all energi sögs ur min kropp typ.
Kan det bero på att det är fredag och jag är medveten om att jag får sova i natt, och inte alls jobba, eller kan det bero på att min hals gör ont och jag nyser? Hej hopp förkylningsdags - eller? Ska orka mig iväg till affären sen tänkte jag och inhandla två st citroner till mig själv så det går över.
Sen tänkte jag o j baka lite ikväll, men när man är dryg de andra man gör via tel så kanske planerna ändras. Svårt det ska vara för vissa människor att uttrycka sig trevligt.
Hur som helst, idag OCH igår har Tina varit väldigt söt! Igår fick jag en halvbitter design på min colaburk, och idag fick jag en glad. Dum som jag var glömde jag fota gårdagens, men inte dagens! :)
Ne, nu ska jag sätta på teven och glo lite på den.
Love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0