Du var.

Det känns lite som att jag borde ligga och tänka på tusen olika saker i natt, saker som får mig att tvivla på vissa situationer, saker som får mig att ångra vissa val, saker som jag inte riktigt vet med säkerhet exakt hur jag vill ha dem. Men jag gör inte det. Sen att det känns underligt att inte fundera eftersom jag är såpass van vid att ligga här och ångra alldeles för mycket gör att jag nästan ifrågasätter mina val. Observera att jag skrev nästan ifrågasätter. Jag gör inte riktigt det. Det förvirrar mig. Varför inte? Mina kvällar de senaste året har gått ut på att överväga för- och nackdelar på våran situation. Och nu när jag inte längre gör det känner jag mig lite tom nästan. Men samtidigt en trevlig känsla att inte konstant ha panikångest över precis allting. Och med det sagt ska jag somna sött bredvid min söta vän m. Du var kärlek på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0