förlåt,förlåt,förlåt.

Så fint som Magnus Weideskog sjunger.
Hur som haver, dåligt med bloggande på sistone. Kan bero på att jag legat i sängen eller soffan i tre dagar typ, okej förutom igårkväll när vi gick på bio och såg wolfman som förövrigt hade världens sämsta slut som förstörde hela jävla filmen. Annars var den ok. Dock inte värt att gå på bio för den. Men hyrfilm - kör hårt.
Det ska bli skönt att få ett litet stopp i allt slöande och allt liggande här hemma och jobba. Skolan har hamnat i skymundan tråkigt nog, jag pallar inte nu och det är sån jävla prestationsångest på mig så jag vill slå mig själv typ. Vet inte hur jag ska klara av o få bort den. Det handlar väl om att sätta sig ner och skriva bara. Men det sätter stop.
Annars har jag fått världens snyggaste kavaj typ, och köpt mig världens finaste tröja. Så jag är nöjd. Men fan vad mycket mer saker jag vill köpa. Tråkigt nog är pengarna redan nästan slut. Det är så jävla kul att vara student alltså. nästan så man njuter när man inte har några pengar kvar alls efter att man betalat alla räkningar osv. Jättekul också när vissa inte ens skickar räkningarna. Hur fan ska jag betala internet eller telefonräkning om dom inte ens skickar hem dem? Helt värdelöst. Måste ringa bredbandsbolaget idag också.
Utöver allting så saknar jag vänner och familj lite för mycket för tillfället. Bror, elma, märy är de som ska känna sig mest träffade. Det var ungefär en evighet sen jag umgicks med dem. Måste även åka och hälsa på mami och se deras nya hus. Mhh, ska bli en trevlig sommar med poolen där.
Men nu blir de jobb i ett par få timmar. Hemma runt 11 ikväll igen och då har förhoppningsvis baby städat här hemma. Baby, om du läser detta - så kan du väl ta o städa lite så det ser lite fint ut åtminstone?

if you like then you should've put a ring on it.

Kommentarer
Postat av: baby

done and done , rent å fint å nu kommer du om en timma typ... NIIIICE

2010-02-26 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0