Första arbetsdagen avklarad.

För den här helgen iaf. Nu sitter jag på tåget hem. Bon jovi i öronen med samma låt som alltid - always. Den är bra. Dagen gick rätt bra, om man bortser från när klumpigamelisa kom in och tog över och spillde först torrlök i kylen, sen spillde shakemix över halva sig själv, lite på karina och självklart på golvet, för att sen tappa massa juicer på golvet. Då fick jag skäll av malin som bad mig inte prata med henne på fem minuter, haha stackars henne. Och alla skrattade. Kul också att vi sålde som fan hela dagen också, och att alla högt uppsatta chefer var där också. Inte alls prestationsångest på det, hej jag måste göra bra och får inte klanta mig. Men det var rätt folk som jobba idag så jag fick träffa alla bra vänner. Och nu ska jag hem till baby som har städat, tack! Det ska bli skönt. Är framme om 30. Då ska det snuskas. Är dock sugen på att gå ut och dansa. Imorgon kanske? Nu ska jag ringa bästis. För övrigt sitter världens sötaste barn på tåget med. Pappan leker med han, eftersom jag bara hör min musik är han ännu sötare för jag slipper höra han skrika. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0