godis, choklad och cola är kärlek på hög nivå.

Seriöst, när man är i stort behov av att få ligga finns det inget bättre än choklad, cola och godis som kan göra att man mår bra och njuter, plus lite nattensmess.se - den sidan bör definitivt kollas in. Sjukt roliga sms folk skickar iväg ibland. Funderar på att langa upp ett sms som jag fick in igår, inget fyllemess men sjukt roligt mess som kan misstolkas på hög nivå.
Hur som helst min fredag är inte världens ROLIGASTE, tvättat och klippt melesch hår, men det har varit mysigt ändå. Ska försöka lägga mig i någorlunda god tid idag. Upp och jobba världens kortaste tid imorgon, men det är chill. Pallar inte med så jävla mycket jobb ändå. Skola på heltid och jobb på deltid är fan inte alltid det roligaste, men får tänka att cash is king. Morgondagens jobb är mars månads nya skor eller nya tröja. All in baby! På tal om baby längtar jag lite tills på måndag. En kraaaam. En kraaam. Världens bästa kraam. Snart är det måndag. Då blir jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0