hahaha , det här är kärlek och saknad på hög nivå.



Tjejer om ni läser min blogg, förlåt för det här men kunde verkligen inte låta bli att lägga upp den här videon. Den sammanfattar hur dumma i huvudet vi var under hela londonresan. Och vad det är fem hela personer som läser min blogg, varav tre pers är jag, mullva och marie typ.
Dessutom är den tillräckligt lång och tråkig för alla andra utomstående så ingen lär orka kolla igenom hela. MEN , det här är kärlek och saknad på hög nivå.
Spenderade mitt livs 17 bästa dagar i den där staden och det var ni tre som gjorde resan så bra som den var.
Kärlek som sagt.
Det är filmer som dessa som alltid får en o skratta i tråkiga tider.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pa i ja citam tvoj blog :(



Pusa i hajd u Gbg vise da malo opa cupa!

2010-02-15 @ 22:35:46
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha joj tro mig ako bi mogla sad bi dosla! Men no time i allt skolande och jobbande:( radim ko luda i ucim ko luda, eller de sistnämnda i wish i did.

Sta ima kod tebe mala?

2010-02-20 @ 09:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0