this is not ok,

ingen bra dag. ingen bra dag.
om jag vaknar upp imorgon och stänger av mobilen och drar täcket över huvudet så skulle jag inte bli förvånad. Fan för o vara tjej, fan för o ha mens och vara ett pms-odjur, fan för att hormonerna är lite överallt just nu och fan för att allt inte är ok när allt egentligen är ok.
jag behöver helt seriöst hjälp med o hantera det här. för jag pallar inte med att inom loppet av 10 minuter gå från en normal glad person till en person är mer irriterad än någon annan på den här planeten. det stör mig, det stör mig att jag går mellan två olika personligheter på 10 minuter. det är inte ok. jag kan inte hålla på såhär. men jag vet inte vad jag ska göra för att inte vara sånhär. fan för o vara tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0