Bra kväll,

ätit gammal glass med chokladsås, slickat på datorskärmen, petat ut trosor från rumpan, ätit lax, druckit snäppet för mycket cola, varit (läs:är) hungrig, dansat, kissat alldeles för mycket och snusat. PLUS gjort färdigt två uppsatser! stolt över mig själv och vad jag åstadkommit ikväll. visst är jag duktig? Speciellt det där med rumpan och slickandet. Det här innebär att jag har hela morgondagen och imorgon natt på mig att skriva färdigt en uppsats. Och det bör jag väl ändå lyckas med? Jag vill lyckas med det. Dock känns det nästan som att min fantasi bara typ rymt eller något. Men ska försöka hitta den i år igen. Nu ska jag klottra lite på den sista uppsatsen och därefter lägga mig. Se om älskade M också vill lägga sig snart eller om hon inte är redo för det än. Kan alltid klottra lite mer till frukosten imorgon? Det tycker jag låter som en utmärkt idé.
Min sambo sa en smart sak till mig förut. Angående hela den där saken att hur vi än gör blir det fel, att tillsammans skapar vi både dåliga och bra saker. Att du får mig att må dåligt medan jag får dig att må bra, men när jag får dig att må dåligt mår jag också dåligt för att du mår dåligt och när jag mår dåligt så mår du dåligt. Vad finns det för utgång ur det liksom? Visst låter det som en fruktansvärt mysig situation att vara fast i? Men tänk och då kunna göra något som låter så enkelt som " varför slutar du inte bara tvivla? "
Jag ska. Vet du när jag ska sluta? När jag är lika lycklig som på den här bilden...

Hur rädd jag än ser ut o vara, så är mitt leende fruktansvärt stort. Innebär inte stora leenden också stor lycka?
No matter what we do, we always smile together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0