i brist på rubrik..

jag insåg precis att klockan är efter 5. och jag är fortfarande vaken. vad gör jag vaken fortfarande? ångestframkallande att gå och lägga sig. en dag närmare helvetet. bajs också. dessutom är det ett helvete att sova ensam när man de senaste dagarna spenderat sovandet ihop med någon annan. den senaste veckan typ nästan för o vara helt exakt. men får väl krypa under mina två täcken och 4 kuddar och krama mu. i vissa fall är mu det bästa som finns, mu skyddar mig från omvärlden och tar bort ångesten lite mer.
och jag känner att min blogg bara har varit deprimerad den senaste tiden, och det tyder faktiskt enbart på att något inte är helt okej.
därför behöver vi ändra på saker och ting lite nu. snart dessutom. förändringar är bra. och jag hoppas att den kommande förändringen inte knäcker mig, utan faktiskt bara gör mig till en starkare person. det kommer vara fruktansvärt läskigt, och hur mycket jag än kanske kommer sakna den här vardagen, så kan det här vara bra också.
Vi får se. Antingen somnar jag om 5 eller så ligger jag och läser i the study of language ett tag, fram tills jag rådäckar med boken i ansiktet. Det hade varit skönt. Att bara kunna stänga av allt annat. Men jag tror att allt snack, att alla tankar, att alla tårar, allt tjaffs, alla skratt och precis allting som skett den senaste veckan gör så mitt val lutar åt ett håll.

med det sagt säger jag god natt för idag, det finns ju faktiskt en dag imorgon också. right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0