people always leave,

people always lie.

"jag vill inte va utan min bästa vän, inte nu och som vi har sagt tusen gånger, vem fan vet vad som händer om ett år?... känner vi som vi faktsitk gör och allt gamalt ligger bakom oss så kanske det kan va värt ett försök då men nu kan vi bara foka på att få varandra att må bra å snacka med varan för det finns ingen annan jag kan prata med och jaf vet att du bryr dig om mig och jag bryr mig galet mycke om dig. jag älskar dig melisa å jag vill dig bara väl men snälla lämna mig inte. "

"jag saknar dig så sjukt mycke"

"jag gör allt detta melisa, tro mig att jag gör de. jag tänker INTE leva utan dig. du är mitt allt. jag skiter i allt som har varigt. du är det bästa som har hänt mig och jag släpper dig inte igen melisa. jag gör inte de. jag älskar dig."

"god morgon finast på jorden. min nya grej ska bli att varje morgon när jag vaknar så ska jag på något sätt påminnaa dig om att jag älskar dig och du är den finaste personen som finns. vi hörs. love you"

"jag behöver dig kan du fatta de?"

"Jag älskar hur du är. Hur du ser ut och luktar på morgonen. Hur du andas. Hur du pratar. Skrattar. Går. Ler. Tittar. Tänker. Du är den finaste människan jag träffat. På alla sätt."

"Fy fan vad jag saknar dig. Du förstår inte... Vet snart inte vad jag tar mig till. Vet inte ens vad jag ska säga. Läser dina sms tusen gånger om och bara drömmer att allt va bra. Jag klarar inte det här."

people always lie.
deleted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0