"kvart i tre ragg"

Eller närmare bestämt kvart i 4 ragg. Den här veckan som varit har de blivit nattbuss tre gånger redan för mig, sådär kul, åtminstone när man åker den helt själv. Men det börjar bli lite rutin på det, och ändå lite mysigt att åka buss samtidigt som solen går upp. Lite sådär lugnande. Och i natt kör vi fjärde gången den här veckan.
Men jag har aldrig förr blivit så raggad på som den här veckan. Och det är först nu jag märker hur många människor kan vara patetiska efter att få med sig ett nummer hem, eller bruden hem, efter en utekväll. Men samtidigt inser jag hur effektivt "jag har pojkvän" är. Visst, snubben igår som pratade med mig och jag inte fattade någonting ville fortsätta prata med mig i en evighet även efter jag sa jag har pojkvän, det är det man har vänner till som är uppe om nätterna som man kan ringa till - Tack M. Det jag tänkte på är, känner inte dom också hur patetiska dom är när dom raggar såpass sent? Okej, nu fan ska jag få med mig den här bruden, eller ett nr eller vad som helst när dom står o väntar på bussen eller liknande?

Hur som helst, ska ta mitt deprimerade arsle ur sängen, käka lite mackor, dricka lite cola och röka en cigg och börja tagga till inför ikväll. Ska bli lite nice faktiskt! DANSA! Full ska jag nog också bli. DET ska bli en av de bästa sakerna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0