Såhär är det,

Jag är jättehungrig, dum som jag är började jag laga mat alldeles för sent iom att jag ska åka in till stan för att möta upp baby och köpa mig den fjärde boken så jag kan fortsätta läsa om vampyr och varulvskärlek. Inte för att jag inte alls är trött på att läsa om bara kärlek. Trodde fan hon skulle bli biten i någon av de tre böckerna, lite trött på att vänta på det. OM det inte händer i den fjärde boken, ja då vet jag faktiskt inte vad jag gör. Då kommer jag bränna böckerna, sen även skriva ett mejl till författaren. Hon vill ha sex med vampyren, men vampyren har inget hjärta, hur får han då stånd om han inte har blod som pumpar till penisen? Hon författaren kan inte ha tänkt riktigt på allting som behöver ske under ett samlag. Vilket innebär att hon säkert har ett tråkigt sexliv. Jobbigt läge liksom.
Idag drömde jag om en jättestor kyckling som jag glömt i ugnen, därför får jag verkligen inte glömma kycklingen som ligger i ugnen just nu. Jag var hungrig redan då, men vägrade vakna förrän jag kommit hem, lägenheten hade inte hunnit brinna ner, men jag fick en rejäl utskällning av mami.
Min bosniska del i mig skriker efter att få åka med mamma och sefik till bosnien, och jag har nästan funderat starkt på att göra det, men sen kom jag på att jag lovat o vara hundvakt den tiden karina är i ukraine , så den planen gick lite åt helvete.. Men kroppen skriker efter atmosfären. Jag trodde verkligen inte att jag skulle känna såhär när sommaren kom, tom slutet mot sommaren är här, och ändå vill jag verkligen åka. Men jag får inte och jag kan inte.
Tror min kropp skulle spricka av saknad efter J, och det är iofs inte helt friskt. Men just nu är jag där. Där det är jobbigt efter några få timmar och kroppen skriker efter hans hud. Psychomelisa på hög nivå. Men vad fan ska man göra? Det funkar inte.
Nu måste jag verkligen sätta in potatisarna i ugnen, och kanske göra mig någorlunda trevlig att titta på innan jag beger mig mot stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0