woh tagga!

okej, nu är jag nyduschad, muttan är rakad och likaså benen, de var även väldigt blodiga, muschen är plockad och jag har börjat klistra på mitt ansikte. Det ser ut att bli en bra kväll, så länge jag inte böjer mig ner helt för då visar jag nog rumpan för halva dansgolvet iom att mitt linne/min klänning är väldigt kort. men de blir fan klack ikväll, minns inte sist jag hade det på en utekväll, vart ett tag sen, converse har varit min hjälte i nöd varenda jävla kväll , men på sistone har jag varit väldigt underdressed så nu kör vi på overdressed. Och massa jävla smink!
Nu väntar jag bara på att min kompanjon ska komma så vi kan sätta igång med drickat på riktigt. Hurry up dude! Hon ska nog även få leka med mitt hår lite tänkte jag. Så jag kan ha luggen på "rätt håll" som jag fick höra var åt vänster igår, har alltid haft den åt höger men uppenbarligen vart de snyggare åt vänster, enligt vissa beundrare.

Nu kör vi tjejkväll <3
once a good girl goes bad, we're gone forever..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha muttan rakad! Du måste ringa till karina!!!

2010-07-04 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0