alltså dude,



hej glasögonorm.
idag är min pojkvän bög igen. fattar inte varför han måste hålla på med dessa bögerier? Jo för att hans vännina (ja, är man så gay som hans "kompis" är då blir man fan kallad för vännina istället) inte klarar av o vara ensam om kvällarna, hon (ja, han blir en hon också per automatik då) är lite för rädd för det låter lite, och för att hon varit ensam så många kvällar redan. Gahh, grow a pair dude! jag vill ju ligga lite ikväll. kul kille liksom.
Istället ska jag ägna min kväll åt att prata med elma. titta lite på henne också på datorskärmen, det var ett tag sen! Och handtvätta en jobbskjorta. Jobb imorgonkväll. Ska bli mys att träffa bästis. Insåg idag att 'until death do us apart' är nog sant på hög nivå. kärlek.

Kommentarer
Postat av: Johan

Verkar som om du behover en riktig man... Vill du att jag ska komma hem? haha

2010-03-04 @ 23:26:39
URL: http://americanjohan.blogspot.com
Postat av: melisa

Verkligen Johan. för jag och du skulle ha SÅ mycket sex med varandra. vi finns ju för helvete inte ens på varandras listor. :P

Dessutom ser jag dig som en rockringande gay snubbe i en ring av kärlek fortfarande än idag.. kommer INTE släppa den bilden på länge. haha

2010-03-05 @ 00:52:47
Postat av: Johan

Den killen var verkligen karlek i egen hog person... haha. Och sjalvklart skulle vi ha massor av sex! Som vi alltid haft... lol.

2010-03-05 @ 06:49:02
URL: http://americanjohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0