amsterdam here i come,

yes borde definitivt ligga och sova nu. tänkte gå upp i någorlunda tid imorgon vid halv 11 så jag är klar när amir kommer och plockar upp för en heldag i amsterdam. blir två museum samt åka rishka. ja då kan man fråga sig vad i helvete det är för något, det är nämligen cykeltaxi. ska bli lite coolt. aldrig åkt rishka förut så kul kommer de väl också bli, sen att det regnar och att jag kommer frysa det är en annan femma, och att min mössa blev snodd på jobbet är också en annan femma och att den ena blåa är också borta är också en annan femma och att den andra är det ett stort hål i (?) är en tredje femma... Många femmor det här. Så , antingen blir det paraply eller bli blöt i skallen.
Idag så shoppade jag och älskade kusin en stund och mami kommer döda mig när hon fattar att jag shoppade på HM i holland och ingen annan affär. Men de har så jävla udda klädsmak här (okej, ful klädsmak) så det fick bli HM i slutändan, dock hittade jag en underbar affär med min stil men låt oss säga som så att min hollandbudget inte räckte till helt och hållet riktigt. Fattar dock inte helt vart 600 spänn tog vägen men ah, någonstans uppenbarligen.
Så resten får väl gå till imorgon samt utgång på fredag, som ska bli nice också. Se utelivet här borta. Sist vi var i amsterdam var jag 14 så ja, big difference nu.

Ska lägga mig strax och glo på american dad och somna till det i think, frysa häcken av mig också då fönstret i de här rummet inte går att stänga helt. :s och det regnar utomhus och kommer inte förbannat jävla askall luft. det jag saknar mest därhemma är min varma varma lägenhet som man kan gå runt i bara t-shirt och trosor i utan att frysa. här sover jag med mjukisar, t-shirt och strumpor. hoho.


jag vet, massa bilder på mig och bäbis-sami men han är helt bedårande den här ungen, han får mig att må bra varenda dag och stänga ute det mesta. han får mig att skratta varje gång jag ser han och jag är helt kär, helt fast för han. babyfeber.
för övrigt så har min påse under ögonen blivit lite mindre sen jag kom hit, jopp jag har i princip bara en påse på ena ögat som är rätt så jävla asstor, tillräckligt stor för två ögon, men den har blivit lite mindre nu. det syns på bilden , syns även att jag är sliten och trött men det är lugnt. det har varit värre!

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0