God morgon världen,

Idag är första morgonen utan baby på en evighet och kommer fortsätta vara såhär ett bra tag framöver. Numera har min kära kusin flyttat in till mitt vardagsrum, så jag har två st inneboenden på 37 kvadratmeter. Sweet! Ni förstår hur mycket fritid jag går va? det är så jävla bra. Största problemet för tillfället är att jag har varit kissenödig rätt länge nnu men inte orkat gå upp, men nu duschar kusin. så frågan är vad man gör? Kissar i diskhon? är det o ta i eller?
vad jag vet att jag ska göra är gå upp och ta ett smygbloss på min cigg lalala eftersom hela min familj tror att jag har slutat är det omöjligt för mig att röka framför dom. vilket också innebär att jag måste sluta innan holland. de ska bli en utmaning då jag åker om 7 dagar.
Utöver de blir de en föreläsning idag och sen gå och träffa baby en snabbis. Kanske äta lunch om han bjudeeeeeerrrr då mina sista pengar gick till kusinens parkering igår. Sen känner jag för o vara lite duktig idag också så de blir nog lite plugg på kvällen i think.


Nu är han färdigduschad och  jag ska få kissa. awesome!


Kommentarer
Postat av: jåååke

jag verkligen älskar den bilden!

2010-03-18 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0