hihi,

taggar till med amir på msn , nu blir det en bra vecka där. en skön avslappnad vecka blandat med fest och umgänge som är bra. positiva människor som inte slukar all ens energi, människor som ger och inte bara tar, människor som inte förstör och förgör, människor som får en o skratta oftare än vad dem får en att gråta. Bra människor. Hoppas jag inte fastnar för mycket så jag inte känner att jag vill stanna ännu längre. I somras spenderade jag och amir timmar i bassängen med en cigg och en kopp kaffe i handen pratandes bort halva dagar. Ska bli samma sak nu igen. Och det ska bli underbart. Han är den smartaste människan jag någonsin träffat.
Utöver alla dom samtalen ska jag få sitta med min älskade tjejkusin och hennes fula nyfödda unge, det ska bli kul att höra fult barnskratt och leka med han och kittla han och mysa. Sitta och prata med henne. Fick höra rykten om att vi skulle åka och bada i äventyrsbadhus, vilket innebär att jag behöver införskaffa mig en bikini. Antingen där eller i Vara imorgon.
Jag längtar, jag längtar bort från allt här, jag längtar bort från människor här och jag längtar bort från livet här. Hur illa det än låter, hur mycket jag än har och äger och bör vara glad över finns det alltid någon som alltid ska trampa på en, som alltid ska förstöra en. Jag må vara naiv, men jag vet ändå hur jag bör bli behandlad.
Ska använda den här semestern till att se hur livet kan vara utan vissa människor och se om jag njuter mer då, om jag ler och skrattar mer då. För det är mitt mål nu, att le och skratta mer än vad jag gör idag.


Ljeto. Malo si me s nogu oborijo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0