kväll nr 1,

så då var första kvällen i holland avklarad. hur skönt som helst att träffa alla, och min kusins unge är sjukt söt. imorgon ska jag ta tusenmiljoner bilder så ska jag visa hur söt den ungen är, inte alls ful som jag trodde han skulle vara. kanske bara var ful när han var nyfödd , och ja spädbarn KAN vara fula också. men nu vart han världens sötaste. man får nästan lite babyfeber. längtar redan tills imorgon då han är pigg och pratig och skrattig så man kan leka med honom.
det tråkigaste är dock att jag är den som är yngst av sällskapet och borde vara piggast, men självklart är jag den enda som gått och lagt mig. alla andra sitter där nere och pratar och dricker. förstår inte hur jag konstant kan vara så trött? varför jag blir trött såpass tidigt på kvällen? vid 12 kunde jag mer än gärna gått och lagt mig och somnat sött här. är som en snygg sjuttioåring, en tajt sjuttioåring. väldigt sexigt det där!
för övrigt ska vi på födelsedagsfest imorgon, elvis (ja han heter så hoho) fyller hela 29 år. det ska bli asnice. undra hur många som jag känner till från i somras som ska dit? eller om det bara är släkten + amir som jag kommer att känna? we'll see. jag gör mig mer än gärna förstådd på eng bland alla holländare. sen har vi inte så mycket mer inplanerat än så länge, bara ha en jävligt skön semester med inte alls för mycket skit o göra. jag vill bara vila och vara med familjen. andas. andas på riktigt. och inte bry mig, inte bry mig om något eller något.

en fråga som gnager i mig är varför det alltid är lättast att skada dem man älskar? varför vissa människor har såna problem med att känna av gränser för vad som är ok och vad som inte är ok, varför vissa människor har så lätt att bryta förtroenden? hur funkar man då?
ps; självklart hittade jag deras trådlösa nätverk här, så uppdateringar kommer att finnas. när jag väl orkar. oftast sena kvällar då jag förmodligen är ensam och inte har umgänge runt mig. nu ska jag somna. det är en ny dag imorgon som väntar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0