oh shit,

enbart för att jag la upp länken till nelly's bikinitävling på min msn är det numera flera som vet min bloggadress, och jag hoppas verkligen att inte alla reagerar och kollar. och jag vågar inte promota den längre. varför la jag upp min bloggadress? dumma mig. jag trivs med o vara hemlig. med o kunna skriva i princip vad som helst utan att folk behöver veta. det gör mig glad, då kan jag ha mina hemligheter.
just nu sitter jag under täcket med alla kläderna på och halvsvettas lite. väldigt varmt med alla kläder på, ska gå ner och hämta min internetdosa samt dra några bloss på en cigg. det har gått 24 timmar nu utan cigg alls och jag vet att detta skulle kunna vara min chans att sluta men jag har inte lika stor vilja att sluta längre. att fortsätta röka är lite mer lockande, tråkigt nog.
Annars händer inte så mycket mer. jag har fått världens babyfeber och kommer inte vilja lämna skitungen på söndagmorgon. det kommer göra så jävla ont och jag kommer vara deprimerad när jag väl är hemma igen.
idag diskuterades även framtid och yrken och diverse annat här, och jag insåg att vi bosnier verkligen har en tendens att inte kunna diskutera - alla skriker i mun på varandra, alla säger sitt och vi måste be varandra hålla käft på allvar för att vi ska lyssna på vad en av oss har o säga. och det absolut bästa är att vi inte kommer fram till något alls. inte det minsta lilla. den ena hoppar på den andra och den andra biter tillbaka och så står dom där som två idioter och tjaffsar om sina barn. wtf, vad är poängen med den här diskussionen? jag förstår inte.
mer som sker är att mami är jättesjuk så hon bajsar och spyr med jämna mellanrum, äter inget vettigt fastän hon vill. sitter och tittar på oss när vi trycker i oss olika sorters mat och massa jävla sötsaker. tårta har vi ätit två dagar i rad nu och nej vi firar absolut ingenting, vi tycker bara det är fruktansvärt kul att slösa pengar på tårta.
Nu har jag dessutom skrivit så fruktansvärt mycket onödig skit att det räcker för ikväll tror jag. Imorgon kanske jag får slösa lite mer pengar än 10 euro. det är allt jag slösat sen vi landa i fredagskväll. Ingen låter mig betala.
Och på torsdag ska jag slösa, kommer nog få tvinga amir att ta pengarna för allt vi ska hitta på.
Fan om jag också blir sjuk nu, började precis fisa som en gud vet vad.. fast å andra sidan kan det bero på allt jag tryckt i mig för att ersätta den orala biten av rökning.

Godnatt bloggläsare, mina små slavar....


här ska jag byta blöja. kan man låta bli att älska den här ungen? NEJ! och inte heller mitt fina ruffs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0