det börjar bli svårt med vad heteree

rubriker.
temadagen idag var bra, behövlig. gjorde inget överambitiös och gjorde inget som var för ansträngande för kropp eller hjärna. dock fick jag extremt dåligt samvete för att jag röker. jävla non-smoking generation brud som kom och prata med oss. gick och tittade bakom mig för varje steg jag tog för att se så inga av sjuorna gick bakom eller nära så de kunde se mig röka EFTER föreläsningen också. pinsamt när eleverna ser en röka! men jag kan inte direkt gå 2 km från skolan för att de inte ska se mig.
väl hemma städade jag och nu ska jag köra stenhårt med en reflektion i två timmar tänkte jag. känns vettigt! sen blir det middag på hög nivå.
J kommer hit och vi ska äta ihop. det ska bli nice! vart ett tag sen man sågs och umgicks. kanske lite tv-spel också? ett tag sen jag spelade tv-spel också. man hinner inget annat än att andas när det är såhär mycket plugg! får stå ut. efter sista tentan i juni blir det avskedsfest (kommer säkert vara själv på hela avskedsfesten) och sen drar jag hem till mor och sefik och badar lite i poolen, fixar brännan och njuter av att vara ledig. fram tills jobbet kommer igång igen.
Frågan är om man hinner hitta sig ett nytt jobb för juli månad eller om jag helt enkelt ska köra stenhårt med att jobba i juni månad och sen vara ledig hela juli.. Att vara ledig hela juli månad låter faktiskt inte så tråkigt. frågan är om man hinner / har råd med att åka bort kanske 10 dagar. Fan vad jag vill. Det är mitt mål. Tjata om jobb på vickan i juni behöver jag också göra. Eller nästan vilket jobb som helst, helst svart då jag inte kommer få en enda krona i juni. Det känns självklart sådär. ELLER. åh, fick en bra idé.
Nej nu skulle jag plugga. Så var det ja.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0