nej,

fuck jag bävar inför litteraturtentan på tisdag, har ingen jävla aning om hur jag ska hinna plugga till all den litteraturen på en dag. varför på en dag? jo för imorgon jobbar jag, och de två senaste dagarna har jag varit tvungen att spendera skrivandes arbeten jag trodde jag skulle ha lite mer tid på mig att skriva, men uppenbarligen ska de vara färdiga på måndag. nu behöver jag renskriva två av dem, och skriva den tredje tills på måndag. det känns sådär med den tredje då det återigen är 150 sidor som behöver läsas (minst) för att jag ska kunna skriva detta arbete. och som sagt, imorgon försvinner hela dagen på jobb. det känns jävligt fittigt. och imorgon ska jag även säga upp mig från mitt älskade jobb jag haft i ett år nu, men det funkar inte längre. dessutom ska jag bort hela juli (förhoppningsvis) och om inte hela så åker vi på semester en vecka i juli hur som helst.
annars har den här dagen varit en fin dag, vaknade på halvdant humör, drömmar som inte är så trevliga igen. men den blev bättre sen, jag och j spenderade en timma i huddinge centrum väntades på markus, köpte öl o cider och käkade, tittade på människor och pratade. sen kom markus, och yes det blev en jävla omväg för att komma till den där parken. dock mysig omväg med skog och massa sånt. det var för övrigt galet varmt och jag har tydligen bränt mig på axlarna? de är röda som fan, men det gör inte ont så jag vet inte. där satt jag helt fascinerad av skejting, igen. varenda gång jag följer med j på någon skejtgrej sitter jag helt inne i min egna värld och tittar på, helt fascinerad av hur de kan åka så bra. haha! helt dum i huvudet fattar inte riktigt hur det går till, jovisst träning och så, men seriöst jag har provat och nej jag ska nog inte stå på en bräda. men det finns ungar som är typ 40 cm långa och ändå är duktiga som fan, och sen har vi vuxna som gör volter på brädan! men samma sak varenda gång, jag är helt inne i tittandet.
efter att j fått åka av sig lite åkte vi hemåt igen, vi låg på gräsmattan, käka glass, solade, jag pluggade, och allt var som det skulle helt enkelt.
nu ska jag rådäcka med tanke på att klockan står på 8.00 imorgon, så är det nog dags! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0