rätt ut sagt

ett rent rövknulleri.
det verkar som att jag från och med i höst kommer att vara arbetare och inte student. åtminstone för de halvåret där. det blev helt plötsligt alldeles för mycket att läsa. och det känns som att om jag ska klara av allt det här behöver jag förvandlas till någon robot som varken behöver, sova, äta, kissa, bajsa eller träffa människor. jag försöker, men vissa dagar vill det bara inte. jag vill inte gnälla, för jag själv har satt mig i den här situationen. men jag vill ge upp! jag vill inte ha det här på min rygg utan jag vill ge upp. jag skulle definitivt inte ha något emot att gå om till hösten. känns nästan som att jag skiter i det. bara för att slippa allt det här just nu.
för till hösten börjar auo 2 vilket innebär att jag behöver lägga till två hemtentor till listan så med andra ord blev det helt plötsligt 6 tentor samt 2 feta uppsatser och så har jag ca 5 "mindre" rapporter kvar att skriva. Det känns faktiskt sådär. Men vi får se, nu håller jag på och skriver lite på en av de mindre rapporterna, har läst lite idag och innan jag lägger mig ska jag läsa lite till. Visserligen kommer J hit snart, ja igen, och då blir det lite umgänge men sen får han sköta sig själv medan jag fixar lite skit med skolan. Jag vill inte sluta leva bara för att jag har så mycket plugg. Då känns det helt plötsligt inte lika värt det längre, vadå ska jag förlora 4 år av mina "bästa" år på att plugga? Då känns det som en smartare idé att börja plugga vid 24 kanske. Då får jag åtminstone ha lite kul nu, då får jag åtminstone känna av frihet just nu innan mitt liv har blivit en struktur. Jag har ingen struktur i mitt liv. Det är inte riktigt min grej... än. skit samma. bara massa jävla svammel. är lite för trött på all text som behöver tas in. Förstår inte hur det ska vara möjligt att lära sig allt det här på så kort tid? dumma idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0