Waahh,

Litteraturtentan gick som förväntat - bajs. Men det är ok. Fan ska man göra. Jag ordbajsade med ca 900 ord, det får duga liksom. Mer behövdes inte, som tur var. Dock så har jag ingen aning om vad jag babblade om på två av tre frågorna, eller ja 2,5 av tre frågorna. Men det är lugnt. Jag skrev något åtminstone. Fastän jag hade pluggat som en liten horunge i 7 timmar igår, och fastän vi har diskuterat det här på flera seminarier så satt jag där som alla andra gånger jag sitter framför en tenta, och fick hjärnstopp. Det bara vill inte. I 45 minuter satt jag och tittade på pappret , hade skrivit 7 rader då. 1,5 timma senare hade jag tryckt fram 5,5 sidor med text. Vi får se, som sagt förväntar mig inte att ha klarat den, men man vet aldrig om man har turen på sin sida och någon av litteraturgubbarna som rättar den anser att mitt ordbajseri är rätt vettigt.
Hur som helst, idag skulle jag också pluggat. Observera ordet skulle, blir inte riktigt så. Eller ja, jag låg och läste och skrev ner lite anteckningar inför grupprapporten förut, men inte mer än så. Blir dock att läsa i boken ikväll innan läggdags. Nu är J på väg hit och jag funderar på om han ska få en överraskning eller inte? Det blir nog en överraskning, känner mig på rätt sorts humör.
Sen funderar jag på vilken film man kanske kan ladda ner och glo på? Med tanke på att min kropp är så psykiskt mycket ur funktion just nu pga all stress är min favoritsyssla att ligga ner och glo på tv eller film så fort jag har en ledig stund.
Utöver det färgade jag håret svart idag, blev lite för svart, och M tyckte att min panna också behövde färgas svart, så nu har jag en stor svart fläck i pannan, den känns sådär. Kanske kan få den att funka ihop med några emo-stjärnor? Då kanske inte folk förstår att det var majorfail med hårfärgning på gång där.
Vad mer? Jo jag undrar hur det är möjligt att en människa med csn-lån samt två jobb vid sidan om plugget en månad kan ha såpass mycket räkningar att man inte har råd med något annat förutom räkningarna? Jag förstår inte själva situationen där. Hur lyckades jag med det? Skit samma, allt löser sig alltid. Den här sommaren har jag höga förväntningar på, så nu måste den bli bra. På alla sätt.
Nu skriker munnen efter vatten, så ska dra och dricka 20 liter vatten. Och ta en cigg på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag kommer ju hem, klart sommaren blir awesome :)

2010-05-26 @ 01:08:50
URL: http://americanjohan.blogspot.com
Postat av: Anonym

johaaan:D det är klart den blir! Om jag inte åker iväg till rhodos hela juli får vi försöka hitta på något roligt, okej?

2010-05-26 @ 09:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0