God kväll världen!

Japp, då sitter man här, ännu en natt. Helt jävla totalt sömnlös.
Jag funderar vad grejen är ikväll, suttit och stängt av hjärnan med tidsfördrivande internetbajs-skit som att läsa meningslösa bloggar, faktiskt tog mig tid till att titta på "ung & bortskämd", och bara göra inget vettigt, trycka på "home" knappen på facebook bara för att liksom. Även tryckt i mig några mariakex.
Funderar på att gå ut och ta en cigg, men vill inte väcka Oscar, han snarkar så fint nu och har sovit så dåligt så känns elakt, men nikotinbegäret börjar klia lite i fingrarna.. tyvärr.
Jag känner för att sitta och prata med någon i timmar nu, bara spendera en hel natt med att prata och hoppas så hårt på att min vän Elma ångrar sig och väljer att ta sig hit imorgon, för då kan jag spendera den natten med att göra precis exakt det istället för att jobba.
Jag är så uttråkad men samtidigt så bekväm, jag behöver något att göra och jag behöver rycka upp mig ganska så omgående känner jag.

Smsade bästis. Imorgon blir det tjejkväll för mig och henne istället för utgång på lördag, och sen på lördagen ska jag få träffa hennes mormor för första gången. Är det konstigt om jag känner mig nervös? Visst jag och hon kommer inte förstå varandra för fem öre då hon inte pratar ett ord svenska utan enbart ryska, men ska ändå bli jättekul att träffa henne :-)
Kommer dock få mig o sakna min älskade mormor lite. Yey! Nu längtar jag till imorgonkväll så sjukt mycket så det är lite pinsamt. Ska fortsätta planeras lite här, tidningar, ansiktsmasker, alkohol, tvspel, och mat står på menyn - än så länge. Gud vet vad vi kommer komma på mer imorgon.


Love, M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0