God morgon världen!

Idag är en rätt trevlig dag känner jag, även om jag är så trött att jag vill mörda omvärlden. En smula hungrig också, blir nog en jävligt ovettig frukost, typ kexchoklad och en god latte. Det bästa med de här jobbet är att man inte får en rast, så då röker inte jag på sex timmar. Bra skit det där. Så kan jag påbörja min mission att sluta röka, då har jag nog slutat om ett år eller två. Nu ska jag sätta mig och lyssna på människorna omkring mig, tåget är megafullt - väldigt ovanligt för en vardagsmorgon, not. Undra vart det finns en waynes nära station? Ps; den dagen jag förstår hur man lägger upp bild på bloggen via mobil, den dagen kommer jag lägga upp en bild varje mobilbloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0