Jöbb.

Kul dag på jobbet idag, var två fram till 20 i 11 och lunchen börjar 11. Jag var en av oss två, och jag är ju fortfarande som ett spädbarn man måste gå och hålla i handen för jag inte riktigt vet allt som behöver göras, iom att Tina och Zandra fixar det mesta med själva maten och jag med andra småsaker. Jättekul. Men sen gick det bra.

Utöver det har det varit snöstorm hela dagen, och gubben från igår kom förbi idag igen och stod och prata en stund. Han är snäll, men jag vet inte exakt vad man ska prata om med en helt främmande man? Känns sjukt skumt att stå och dela med sig livshistorier. Men det gör vi. Kan inte ens hans namn.

Utöver det hatar jag när människor klagar när man själv är grinig, och otrevlig pga diverse anledningar och sen är värre själva när dom är griniga pga någon anledning. Om man lovat att man ska försöka och anstränga sig, då får man göra det också. Jag gör det nu.

Utöver det längtar jag till söndag. För helgen kommer bli lite hektisk. Fredag är det jobb från 09.00 till 03.30 på natten. Trevligt det där. Vet inte riktigt hur jag ska orka. Men det är fredagens problem.

Hoppas på att J och O kommer hem snartsnartsnart, så jag får matmatmat för nu är jag väldigt hungrig!

Love, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0