Nighty nighty.

Nu har jag ätit sushi, ätit donken och köpt med godis, choklad och cola hem. Helt underbart bra kväll. Kollade precis färdigt på greys och nu ska jag lägga mig i sängen med min dator och med GG & HIMYM och sen somna riktigt skönt.
Imorgon ringer kl 06.55 igen och då ska jag upp och hoppa med detsamma tänkte jag! Så jag hinner köpa kaffe innan jobbet, har suktat efter en latte i flera dagar men alltid förseningar eller att jag kommer iväg lite för sent för att hinna. Dessutom kan det vara bra att vara där tidigt imorgon iom att vi bara är två pers igen, fram tills Robban bestämmer sig för att vakna och komma in till jobbet.

Imorgon ska jag dessutom slösa lite pengar och det ska bli fruktansvärt skönt. Nu lämnar jag mina två efterblivna små vänner här, de är fruktansvärt irriterande. :)

Love, M.

snygging joakim,





fast egentligen ser han ut såhär.............. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0