no curryburry.

Nu har jag lagt ner lite skit i en låda som jag ska försöka få ner till källaren på något vettigt sätt, måste gå två omgångar dock och jag hoppas att lådan inte går sönder då jag fick tejpa ihop botten ganska så rejält.

Mat för ikväll blir för en person, kycklingen står i ugnen och potatisen ska väl också in dit om ett tag I guess.
Jag hatar när man vill försöka, men så går planerna åt helvete. Om det ändå vore enklare att andas och allt nödvändigt här i livet, då hade det varit en rätt trevlig tillvaro i precis exakt alla lägen.

Om 30 min har jag skypedejt och jag vet inte om jag orkar, eller om jag bara ska gå och lägga mig i sovrummet under täcket och läsa en bok och stänga ute omvärlden. Låtsas som att den inte existerar. Visst hade det varit underbart?

Nu ringer en bra människa. Så nu ska jag njuta av dennes röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0