Paris calling!

Det blir fan en weekend-trip till Paris så fort pengarna räcker till lite.
Jag och bästis under, bredvid, i och överallt på eiffeltornet. Ska bli lite gött! Måste bara fixa ett kackerlacks-boende man kan sova på då man inte är ute och strosar runt på gatorna och tittar på människor och röker cigg genom sånadär långa fina saker, och så ska man äta sniglar, och klubba med massa fransmän och leka modefashionistor för några dagar. Bara gå runt i snygga kläder så  man blir misstaken for a top model, eller något. Om inte nu i december så får det bli efter nyår när mer pengar kommer in.
Jag längtar.
Nu ska jag istället återvända till vardagen och diska, moppa, dammsuga, damma och diverse andra o-sexiga och o-roliga saker.
Det börjar dessutom redan bli mörkt ute. Sånt gillas INTE! Men jag är själv hemma och på ett lite gladare humör än innan, och nu ska gammal bosnisk rock hjälpa mig genom denna städdag.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0