Dagens funderingar..

  • ska man som tjej behöva köpa vanliga bh:ar och en "mensbh", för tuttarna blir nästan dubbelt så stora och ramlar ur precis alla bh:ar man äger, väldigt jobbigt när man städar.
  • hur kan jag som ändå inte har killkort hår inte ha en enda toffs i lägenheten?
  • att använda hörlurar som toffs funkar faktiskt helt ok, i 30 min ungefär.
  • när kommer jag sluta vara lika klumpig som jag är? att stöka ner när man städar är inte helt kul.
  • varför är mitt bajs J-format? (även dagens coolaste grej)
  • varför behöver vi människor mat? tänk vad enkelt det hade varit att inte behöva äta var tredje timma.. jag är fortfarande hungrig.
  • när ska jag orka ta tag i allt skolarbete på riktigt? Nu är det bara 2 veckor kvar ungefär.

ah sådär ser det ut nu ungefär. ska diska o laga lite mat nu, sen dra mig till jobbet. där väntar godis!
adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0