de här jävla nätterna,

Trots en halv bra dag så kommer ångesten i magen fram om nätterna. Det finns så många saker som jag vill säga, men jag vet inte riktigt i vilket hörn jag ska börja.
Och jag vet, ännu en gång tom på ord. Men nu har det inte varit så mycket tom på ord som tom på tid. Fredagskvällen jobbade jag, somnade vid 6 på morgonen, vaknade strax innan 3 och åkte hemifrån med 17.14 tåget för att hinna till jobbet igen. Kändes sådär. Så jag spenderade hela fredagen med att gnälla. Förlåt Markus. Idag vaknade jag irriterad, arg och allt sånt där. ville inte gå upp ur sängen, så jag gjorde inte det. Åt en macka, laddade ner skins s1-4, gick tillbaka till sängen och halvsomnade innan jag ens hade hunnit börja ladda ner skins. Gick upp ur sängen vid 4 tiden ungefär.
Sen har jag spenderat i princip hela dagen i soffan, tittandes på tv och film och serier. Pratat med mami i tel och bestämt lite inför klädvalet till festen på lördagkväll. Sen fick jag en brilliant idé om att baka något, kanske kladdkaka tänkte jag - men j ville hellre ha chokladbollar, så 20 min innan affären stängde sprang vi dit och inhandlade det som behövdes, dvs allt. Gick fort som fan, och smeten var lite godare än vad bollarna blev.. Lite för mycket havregryn, men gott ändå. Sen blev de inte speciellt stora heller för den delen.
Därefter spenderade vi någon timma liggandes framför hans dator med God Fellas på skärmen, helt ok film. Little bit too much dock.
Imorgon har jag en fullspäckad dag, som börjar med lunch med världens bästa B igen :) Sen blir det tvätta och därefter jobb igen. Tydligen så blev det inte sista kvällen på vickan i måndags, helt ok för mig. Behöver pengarna. Plus tjänade ju in lite extra cash igår också. Men blir som sagt en hel del att fixa imorgon, vilket är väldigt ovanligt för min del, så som mitt liv sett ut den senaste veckan.
Nu ska jag, röksugen som jag tydligen är, dra en cigg på balkongen, borsta tänderna och sen hoppas på att jag lyckas somna snabbt. Klockan ringer 10.00 imorgon..
Förlåt för massa onödig jävla text. Väldigt ointressant.. Men har svårt för att få fram det viktiga för tillfället, det snurrar runt i skallen på mig och alla känslor får mig att balla ur.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0