i play my part, and you play your game.





Shot through the heart
And you're to blame
Darlin'you give love a bad name

An angel's smile is what you sell
You promise me heaven then put me through hell
Chains of love got a hold on me
When passion's a prison you can't break free

There's no where to run
No one can save me
The damage is done



Jag måste erkänna att det är fruktansvärt mycket deja vu känsla över 1-2 okt 2009 med 1-2 okt 2010. Insåg det nu när jag gick tillbaka i bloggen och tänkte att jag ville se om något var annorlunda. Men det var det inte och jag är tillbaka på samma ställe jag var på då.
Jag citerar mitt (mina) egna inlägg nu;
'du var min värld och du var min nummer ett. Det hade räckt i en evighet för mig'

'Det finns mycket här i livet man kan förlåta, men sällan oengagemang, tomma ord och tomma löften.'

Det här är tyvärr en smula skrattretande. Jag är på samma ställe som jag var på för exakt ett år sen. Överraskande. Nu behöver jag ta mig härifrån, och se till att inte vara här 2011 den 1a eller 2a okt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0