Matlagning på G.

Nu är jag själv i lägenheten igen, för en halvtimma eller så. Ermin är o hämtar tetake och jag står för halva matlagningen, ungstekt kyckling ihop med ungstekt potatoeees. Ska bli ruggigt gott. Känns som att det är dags för dagens första måltid. Bortsett från frukost som vart en macka, och från en hel påse chips ihop med dip.

För övrigt fick jag nyss ett jävligt oväntat samtal från en människa jag längre inte har kontakt med. Kändes sjukt skumt, fram tills jag insåg att jag träffade på denna människas kompis/kusin inne på donken igår. Där även Karina lyckades göra snyggaste vurpan på länge, som jag tyvärr missade. Men hon lyckades göra några snubblingar under kvällen som även jag fick rågarva åt. Bästa var att vakten trodde jag var skitfull och tänkte slänga ut mig 5 min innan stängning för att jag var dubbelvikt av garv när hon snubblade på sina egna fötter på dansgolvet. Snyggt o bli utslängd från klubben man själv jobbar på.
Nu ska jag städa klart de sista, så ska ni få se före och efter bilder på helvetet. Nej, jag har inte storstädat, mest plockat undan. Vilket verkligen behövdes.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0