Mr dounat.

"sverige mycket kallt"
"e jag lskar inte arabiska"
Nu är jag hemma efter en jävligt skön och trevlig jobbkväll samt en liten afterwork, så att säga.
Precis käkat upp en halv av mr dounats, dounats och är lite smått illamående. Men var hungrig och orkade inte direkt ställa mig och tillaga något ätvänligt när jag klev innanför dörren för 30 minuter sen. Är jävligt trött, men ska lägga mig och glo på senaste avsnittet av bbt (min egna förkortning av big bang theory) och sen somna jävligt gött.
Det gick sådär med att komma hem, tjejerna och jag var sugna på något trevligt efter solidaritet, men alla människor låg och sov, kul kille liksom. Så vi begav oss mot tågen, jag missade mitt med ungefär 90 sekunder och var så dåligt kissenödig att jag var tvungen att släppa ut det på perrongen. När jag sen satt mig ner kommer Frank.. Han hade inte bott i sverige så länge och var fruktansvärt dålig på svenska. Varför jag gjort bi tjockare där uppe är för att han betonade bi när han sa arabiska, han betonade helt fel saker på varenda ord han sa. Han var frisör och klippte många bosnier tydligen. Sen gav han mig en komplimang genom att säga "bosnia tjej alltid fin", gulligt att han ansträngde sig så mycket. Efter några om och men så kom de fram att han också bor i flempan, vilket skulle innebära att jag nu skulle vara tvungen att spendera 30 minuter med en libanes som heter Frank. Och jag var inte speciellt taggad på att försöka förstå vad en människa som knappt kan prata svenska försöker säga mig, men jag var illa tvungen och ville inte vara elak. Tror dessutom stackarn tog ciggen jag bjöd på bara för att verka cool inför mig.

Imorgon är det inflyttningsfest i väsby, längtar lite efter att få träffa alla gamla arbetskollegor, för varenda jävel lär ju vara där - helt jävla asunderbart. Enda jobbiga är att våra fester brukar urarta och alla är till slut dyngraka.. Får se vad som sker, just nu är jag sugen på en riktigt hård fylla, men det känns som att jag kommer vilja hinna med sista tåget hem och däcka i min egna säng imorgonkväll. Vi får se då.
Inatt sover jag ensam. Vilket är jävligt irriterande då jag faktiskt kunde fått med mig trevligt sällskap hem om min plastbror hade svarat när jag ringde så jag visste om han var hemma och sov eller inte. Men nu blev de ju fan inte så. Dumma oscar!
Nu väntar BBT och sova. Och fan vad kul vi hade på jobbet, jävlades med allt och alla och busbecca är en duracellkanin efter 3 st burn, roligaste som finns. Önskar jag kunde bjuda på en trevlig bild, men är lite usel på det här med att fota vid rätt tillfällen.
Godnatt världen.

jag bjuder på en annan bild, från en annan gammal fest med f.d arbetskollegorna, sommaren 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0