uttråkad?

Två timmar senare är jag fortfarande vaken. Har gjort allt jag skulle göra i natt, plus lite till men har ändå inte somnat av utmattning. Och jag ska upp om 5 timmar. Hoppas att jag lyckas somna om efter världens bästa lunch. Det lär jag behöva om jag ska orka jobba imorgonkväll.
Sen funderar jag på det här med vatten, är inte det ganska så viktigt att få i sig vatten om man inte kan äta? Om vi bortser från mariakexen, en tredjedel av förpackningen är slut. Jag slukar dem som inget annat i dagens läge.
Men vem vill vara snäll o ge mig vatten? Varje gång jag ställer mig upp blir det blodsockerfall så jag orkar inte riktigt med att ställa mig upp.

Om jag bara vänder mig om och kramar kudden kanske jag somnar? Bästa i helgen ska bli att slippa sova ensam en natt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0