vinterjackaaa numero uno.

Idag har vi shoppat, och jag har fått / köpt mig en vinterjacka som är lila, av dun och blänker. Det är även en märkesjacka - se på fan. Det är faktiskt Calvin Klein, eller Stavas det Celvin Klein? Jag vet faktiskt inte. Men den är fin. Och jag trivs, även om det ser ut som att jag har bautarumpa i bak pga den lyfter upp sig lite så det ser kul ut. Men den är faktiskt jättevarm, och då är det ok att ha en fulsnygg lila jacka.
Och nej, jag vet, den ihop med chinos är inte världens sexigaste blandning. Men så är det.


Utöver det går resan strålande.. kan vi låtsas som iaf. Saker är som de är, men mycket är förändrats, och många munnar trivs med att prata, och ljuga, för deras egna skull.
Ikväll är vi hos kusin och hans fru, det har varit mysigt dock en stor jävla brödlimpa onödigt iom att vi ska bli hämtade 11 imorgonbitti och kom hit vid halv 9. Men för deras skull så får man offra sig lite. Dom är världens sötaste par, och jag tror dessutom dom är experter på hur man uppehåller ett förhållande. Se på paret som gör ALLT. De reser, de köper hus, de besöker familj, vänner och jobbar. De hinner, och de hittar på saker hela tiden. De lever ett bra liv. Jag avundas dom lite. Men samtidigt så är jag så glad för deras skull. Underbara kusin och världens bästa fru till fru har han.

Lillen, som är anledningen till varför hela jävla feta släkten har samlats, är fortfarande lika söt. Om inte sötare. Han säger mamma och pappa nu - fast på bosniska. Han kan gå några steg helt själv, och han kan göra high five och han kan säga vart pametna glava är, och han kan ta näsdukar från näsduksgrejen och torka sig på näsan när man säger " haj sami obrisi nos " ( översättning: sami torka bort snor från näsan ... typ )
Nu ska jag strax lägga mig, kanske glo på skins innan. Imorgon ska jag upp vid 10. Helt jävla underbart, snart hem till Sverige och skriva färdigt alla mina skolarbeten och hoppas på jag blir godkänd, annars får jag skaffa jobb, ganska så pronto dessutom.
Godnatt från Holland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0