Att sakna det förflutna..

Satt och läste lite om september 09. Det var en ganska så känslofylld samt jävligt rolig månad faktiskt.
Jag satt och nästan saknade det lite, sakna att bo med sin bästa vän och spendera tid och pengar på sena utekvällar och boka resor till London. Man inser att på ett år hinner livet förändras ganska så radikalt.
Idag bor jag med min pv, och för en vecka sen kom vi hem från rhodos, på min födelsedagshelg gick jag inte ut med tjejerna och drack och blev jättefull, jag satt hemma med J och dagen efter käkade vi middag med min plastbror.
Vad hände? När blev allt så himla annorlunda? Jag har nog inte ens hunnit inse förändringen. Och nej, jag påstår inte att jag har det dåligt, eller att jag vill ha det som då, utan allt har förändrats bara och man inser att beroende på vilket stadie man är i livet så vill man ha olika saker. "change isn't always bad"
Nu ska jag fortsätta läsa artiklarna till imorgon och sen får vi se vad som händer, middag eller något inne i stan hörde jag?


2009 - jag och tjejerna efter en jävligt rolig utekväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0