Fan vad bra!

Jag är sjuk, dagen innan min födelsedag ligger jag hemma i sängen och nyser, hostar och har superduper huvudvärk. Precis vad jag önskade mig. Exakt vad jag ville ha. Funderar på att slösa varenda krona jag har på mig på ett sånt där par easytone reebok.
Eller så duschar jag snabbt som blixten och sätter mig på ett tåg hem till mamma, jag kan inte bestämma mig för vilket jag ska göra. Jag hatar den här beslutsångesten, den gör allt jobbigt för mig. Jag vill att någon annan ska säga åt mig exakt vad jag ska göra.
Men är det värt att åka hem för två kvällar och en förmiddag? Och betala 700 spänn för det? Och kanske inte alls bli frisk tills på måndag när jag ska jobba igen? Jag har ingen aning om vad fan eller hur fan jag ska göra.


In or out?
Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0