i fooled ya.

Nu så har jag lurat systemet lite och fixat mitt internet också.
Alltså, borde jag kanske ge upp läraryrket och bli typ teknisk support? Tycker jag iaf.
Nu ska jag fortsätta äta mina mariakex och hoppas jag blir mätt snart. När jag var barn brukade mamma ge mig mariekex ihop med mjölk och värma det i micron. Det var bland det godaste som fanns och var typ som välling... och jag var nog över 15 när jag sist åt det. yes, mogen melisa!


Idag gick vi in på hm home och tanken slog mig, alla planer man har förändras nu. Den där byrån behöver jag inte riktigt, balkongen kommer inte se ut som det var planerat, och det blir ingen hylla bredvid soffan..
Allt förändras så fort, så enkelt. Och jag har sagt det tusen gånger innan, hela ens liv kan förändras på en sekund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig och älskar dig

2010-09-30 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0