massamassamassabilder.

jag laddade över massa bilder från mobilen till datorn förut, så nu vill jag lägga upp dom här... enbart för jag faktiskt inte har något bättre för mig. Inte för tillfället iaf. Ska snart börja fixa inför ikväll.. någon kommer få sig en trevlig överraskning.
skit sam om du läser detta, men du vet inte vad jag planerat. men jag vet vad jag planerat. så du kan väl gå runt och tänka på vad jag planerat, för det kommer bli jättebra.

ett par skor jag ångrar att jag lämnade tillbaka. Nu skulle jag ge allt för o ha dom igen.
den här grabben var ute på vickan en kväll när jag var ute med tjejerna, problemet är att den här grabben är på vickan ganska så ofta har jag upptäckt, och förra helgen tyckte jag att jag kände igen honom, men kom inte på vartifrån. Så hitta jag dessa bilder idag, då blev jag lite ställd. Nej, man ser inte hans ansikte, men jag kom på att det var därifrån jag kände igen han. Främmande människor i min mobil.
egobild á la melisa.
peniscevape ihop med en pottfrilla på J. Mindre sexigt ja.
JAG SAKNAR DETTA (typ) SKÄGGLÖSA ANSIKTE!
såhär långt kan det gå när vi bråkar i detta hushåll, man stänger ute varann på balkongen och av ren tristess lägger man sig o sover på en petflaska... självklart cola!
det här är min snygga sida på bild.. Tror jag. Om jag minns rätt.
internt ;-)
hur mycket melisa än talar om att barn är läskiga och lumska och diverse andra negativa saker, finns det få människor som kan få mig att skratta och le som en av de sötaste ungarna som existerar. Barn är underbara varelser. Ärliga leenden.
jag var sjukt snygg en utekväll i somras. Och blev jävligt full.   modellerna.     Såhär sov Persson när han var riktigt trött. 
min älskade hatt jag hade på rhodos. älskade den hatten!  min snygga man satt mittemot.


och här får ni! (klicka på bilder för att de ska bli större..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0