Melisa.

Okej, eftersom jag har beslutsångest och inte visste riktigt vilken bild jag skulle välja lägger jag upp alla :-) Smart idé va?

     

Sen failade jag också självklart en hel del... Hur gör alla människor (läs:bloggare) när de ska fota kläder, skor eller diverse andra saker? Jag skulle fota ett jävla halsband och missade totalt.


Men ni kan få se hur jag inte kan stänga munnen helt, och mina stora näshål.
Finns en helt oupptäckt värld där inne... måste erkänna att efter lite sömn och alldeles för lite mat de senaste dagarna har jag gått och blivit lite koko.
Nu ska jag sy en knapp, titta på gg, sen ska jag titta på himym, sen kanske jag somnat av utmattning.
Awesome!
Och ps; vet är helt efterbliven med namnhalsbands grejen á la Carrie. MEN jag tycker om det ändå. Och det kliar inte längre.
Ja och jag kommer förmodligen skriva sen igen, med tanke på hur uttråkad jag är och hur skönt det är att inte tänka.
Nu, ett mariakex först. Sen allt annat.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0